فریاد سیاه ـــــــــ . !!

            وقتی که اسم پرنده رو میشه   حتی رو کلاغ گذاشت
            جای پرواز یه تصویر توی قاب   میشه عکس زاغ گذاشت
            وقتی حتی به یه قار قار سیا   میشه گفت صدای باغ
            وقتی حتی به یه بازی کثیف    میشه گفت یه عشق داغ !!!

  میشه هیچ چیزی رو جدی نگرفت    میشه هیچ کی رو به بازی نگرفت
  میشه حتی از کلاغ ترانه ساخت    از یه فریاد سیاه میشه عاشقانه ساخت !

             وقتی میتونی با یه تیکه زغال    رو سفید خط بکشی
             یا میتونی روی دیوار دروغ   رنگ حقیقت بکشی
             وقتی میشه زیر پیرهن سپید بخت   جامه عزا رو دید
             اونور هر روز روشنی میشه  یه شب سیا رو دید

 میشه هیچ چیزی رو جدی نگرفت     میشه هیج کی رو به بازی نگرفت
 میشه حتی از کلاغ ترانه ساخت    از یه پرواز سیاه  میشه آشیانه ساخت !

             وقتی میشه تو رگ سرخ بهار     نبض پاییز و گرفت 
             از غبار جاده های بی سوار      میشه شبدیز و گرفت :

 میشه هیچ چیزی رو جدی نگرفت   میشه هیچ کی رو به بازی نگرفت  . . . . 


          این ترانه  ظهر یه روز جمعه  اومد...نیم ساعتی نشست و بعد هم رفت ...رفته که رفته هنوز هم که هنوزه نیومده !
           گمونم واسه همینه که هرچی میکنم  هیچ کی و هیچی  رو جدی نگیرم ...نمیشه
 . . . هیچکس و بازی ندادیم و بازیچه همه شدیم . . .همه رو جدی گرفتیم الا خودمونو که اونم اسباب شوخی همه شد    .

این ترانه واسه من بازتاب یه آرزوست . . .آرزوی اینکه به هیچ کس و هیچ چیز اهمیت ندم . . آرزویی که ای کاش میشد  . . .اما نمیشه.

چرا وقتی تو فقط به فکر خودتی  . .منم مثل تو فقط به فکر توام؟؟؟؟؟! . . .چرا؟
  چرا منم نمیتونم فقط به فکر خودم باشم؟؟؟ مثل تو؟ چرا؟

کاش اینو می فهمیدیم که اگه من به فکر تو باشم و تو به فکر من باشی...اونوقت هفتاد میلیون به فکر من هستند. . . هفتاد میلیون به فکر تو هستند . . .هفت میلیارد به فکر من . . .هفت میلیارد به فکر تو . . .

   ... . .. آخ اما تو نذاشتی...تو نخواستی...تو نمی خوای . ..

            ................قصه این فریاد سیاه همین بود . . . سیاه سیاه سیاه..!

                                                                                      با تشکر از شما



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد