امشب به یاد من بخواب !

 

.........این ترانه رو میتونید تو آلبوم تازه افشین بشنوید البته من متن اصلی ترانه رو اینجا نوشتم اما در آلبوم با اندک تغییراتی اون رو میشنوید :

                                    امشب به یاد من بخواب ....

          فکرشو کن یه شب با هم   تو یه اتاق تنها بشیم 

          با چهار تا دیوار و یه سقف    جدا از این دنیا بشیم

          فکرشو کن تو باشی و    من و یه قلب بی قرار

          فرصت خوب انتقام    از لحظه های انتظار

          فکرشو کن لبای من    از شرم و شوق کلید شده

          شیطنت از چشمای تو    پر زده ناپدید شده

          فکرشو کن چه حالیه   لحظه بوسیدن تو

          دوباره و دوباره و    دوباره بوسیدن تو . . . .

            به یاد اون شب عزیز   اون همه عشق و التهاب

           چشماتو روی هم بذار   امشب به یاد من بخواب !

           نه ساعتی باشه که شب    سر بره و تموم بشه

           نه هیچ کسی سر برسه    مانع عشقمون بشه

           به یاد اون شب عزیز    اون همه عشق و التهاب

           چشماتو روی هم بذار    امشب به یاد من بخواب !

      متن کامل ترانه انتهایی همین آلبوم به نام (اشکامو پاک کنم یا نه؟)رو  هم در پست بعدی

       مینویسم....                                                                     

                                                                        با تشکر از شما

                      

نظرات 16 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

شعر خیلی قشنگ و لطیفیه...افشین خان زیادی خوش بحالش میشه اونوقت...دی:)))

غزل یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

چقدر خوشم اومده بود از این ترانه.نمی دونستم اشکان خودمون گفتتش..آقا خیلی با حالی.خیلی به میزان زیاد.

نرگس یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

دانلودش کردم...من هنوزم سر حرفم هستم دی:)))

مریم یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

از کجاااااااااااا دنلود کردی نرگسسسسسسسس؟؟؟؟؟ من از دیشب دارم می گردم :((

نرگس یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

اجازه هست اول شعر پست قبلی رو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اون رو هم دانلود کردم...این دومی رو بیشتر دوست دارم نه به لحاظ شعرش که شعرش تو هردوتاش قشنگه به لحاظ موسیقیایی... باور کن اشکان من هنوزم میگم... اصلا به من چه دی::))

نرگس یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ

ببخشید منظور از اول پست بعدی همانا اول پست بعدی بود...دی:))اجازه دارم؟؟؟؟؟؟؟

نرگس یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ

بازهم سوتییی دادم (اونی که داره از خجالت میمیره) ببخشید میگم خواستی همه اشو پاک کن ضایع نشم...:
منظورم کلا این بود اصلا:
اجازه هست اول شعر پست بعدی رو بگم؟؟؟؟
(اینروزا حواسم پرته ببخشید)

گلی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://golbanoo.blogfa.com

من ندارمش....باید قشنگ باشه وقتی تو و نرگس می گیم:ی

پاتوق دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ب.ظ http://patogh.blogsky.com

افشین کیه ؟!؟!

سارا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

نرگس راست می گه... لطیف کلمه خوبیه برای توصیف این ترانه... هرچند که کافی نیست...

شاد باشی... و موفق...

مریم سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

اندکی تغییر رو با اجازه ی شما می دن؟ یا نه؟ کاش ندن...

نرگس سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ

اتفاقا من هم اومدم اینجا که سوال مریم رو بپرسم؟؟ وقتی میخوان شعرت رو عوض کنند ازت اجازه میگیرند؟؟؟ به نظرم اگه اینکار رو نکنه خیلی توهین بزرگیه!!

اشکان چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام :
ببخشید که اینجا جواب شما(مریم و نرگس)رو میدم:
..خوب درستش اینه که با اطلاع و اجازه از ترانه سرا این کار انجام بشه اما متاسفانه من خودمم وقتی نوار وارد بازار میشه و کار رو میشنوم متوجه تغییرات میشم که اغلب هم اصلا باهاشون موافق نیستم...گاهی بعضی ترانه ها رو جوری خراب میکنند که من ازشون میخوام یا درستش کنند یا اصلا اسمی از من نبرند...خلاصه که یاد اوری کنید تو پست بعدی کلی تعریف براتون از این جماعت به اصطلاح هنرمند و خواننده دارم که باور کردنش سخته....هنر اصلی که همون انسان بودن و موندن به فراموشی سپرده شده.
البته تک و توکی هم این جوری نیستند و رعایت میکنند....
شاد باشید.

نرگس چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

یادمه یه بارکه چند تا متن نوشته بودم واسه جشن فارغ التحصیلی دوستام و اونا بدون اطلاع من عوضش کرده بودند خیلی ناراحت شدم و بهم برخورد..یه جورایی حس کردم راحت بهم توهین کردند...اگرچه ادعای نویسندگی هم نداشتم اما ترجیح میدم به شعورم توهین نشه..ببخشید اینقدر رک گفتم اما به نظرم باید برخورد جدی تری بکنی...کسی حق نداره اون چیزی رو که از ذهن تو بیرون اومده اینقدر راحت تغییر بده... تو برای خودت افکاری داری خوب...اونم چه کسانی بخودشون جرات چنین کاری میدند...نه باید یه نانچ برات جور کنم اینطوری نمیشه

مریم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

من هر دوتا آهنگا رو از همون جایی که نرگس گفت دنلود کردم. (مرسییییییی نرگسییییی)
می خواستم دونه دونه تغییراتی که داده بود رو بگم. ببین منم با نرگس و سارا موافقم. لطیف. وقتی این همه کلمه ی لطیف رو گذاشتی کنار هم اون هم با یه جور مهارت خاص، عوض کردنشون فقط می تونه سوسول بازی باشه. من نمی فهمم این واپه ی عروسکم الان خیلی آهنگو قشنگ کرد؟
حتما راجع به این موضوع بنویس برامون. من یکی که خیلی دلم می خواد مکانیسم کار اینا رو بدونم.
یه بار یه جا خوندم که ساوش قمیشی از اون سر دنیا زنگ می زده به یغما گلرویی و همه چیز حتی پیانوی ملودی رو باهاش چک می کرده که مورد قبولش باشه.

اشکامو ÷اک کنم یا نه رو هم بنویسیا. مرسی :)

ستاره سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ب.ظ http://baharandsetare.persianblog.com

باشه . امشب رو به یاد شما می خوابم .
ولی دیگه از این شعرا که تو یه اتاق تنها باشیم رو ننویس . بد آموزی داره!
البته می دونم شما بچه مثبتی !
باتشکر از خودت!!!!!!!!!
اوممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد