کلاغ پر


                                                 کلاغ پر 
 
  اشک دروغکی من    بادکنک آبی می خواد
  خنده کودکی من    یه روز آفتابی می خواد
  فرفره های بادی و    پرنده های کاغذی   
  دلم کتاب قصه با    عکسای سرخابی می خواد 

  همبازیای شر و شور    شیطنتای رنگ وارنگ
  فرار بعد زنگ زدن     صدای تق تق تفنگ
  شکستن شیشه با توپ     همسایه های خواب زده
  تو کوچه های بچه گی     بازی های خوب و قشنگ :

  الاکلنگ و سرسره     باختی بهت بر نخوره 
  قایم باشک آتیش بازی     آخر به عمرت می بازی 
  اتل متل یه قل دو قل     اون همه حرف اون همه قول
  الک دولک چرخ و فلک     زندگی بی دوز و کلک 
  
  باید باشه هرچی میخوام     نباشه هق هق می کنم
  تو اشکای دروغکیم     راس راسکی دق می کنم 
  از پس ابر گریه هام      خورشید باید سر بزنه
  گریه به من خنده بده      تا غصه پرپر بزنه 

  رو سادگی بچه گی     به من بگو راستی کجاست؟
 اشک دروغکی من  هرچی که میخواستی کجاست؟
  برای بازی شده دیر     کلاغ پرید از سر تیر 
  یه آرزوی گم شده     شکسته اون قلک پیر ...!

  اشک دروغکی من     بادکنک آبی می خواست 
  خنده کودکی من    یه روز آفتابی می خواست
   فرفره های بادی و    پرنده های کاغذی
   دلم کتاب قصه با    عکسای سرخابی می خواست
... 

 
  ......واقعا چه فاصله بعیدیه بین می خوام و می خواستم...! امیدوارم هیچ وقت درک این فاصله نصیبتون نشه.

                                                               
                                                     با تشکر از شما
نظرات 9 + ارسال نظر
علی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ http://yahoo-messenger.blogsky.com

سلام
خيلی جذاب بود...ايشالا هيچ ميخوام معقولی به ميخواستم تبديل نشه و حداقل به هميشه خواهم خواست تبديل شه.

خوشحال ميشم به منم سر بزنی و نظرتو راجع به نوشته هام بگی.

در پناه حق

شیده یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ق.ظ http://khalvatekhodam.persianblog.com

اگه بخوای می تونی خواسته هاتو بدست بیاری حتی اگه خیلی وقت از دست داده باشی.
آدم یه بار به دنیا میاد. اینو همیشه یادت باشه.

شیدا بی لوسی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.javabet.persianblog.com

سلام فقط میتونم یه اه بلند بکشم همین

نرگس یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

فاصله بعیدیه...به اندازه دنیای کودکی تا دنیای بزرگسالی...

شیدا جان :
جویای احوالت هستم ....
زمان مرهم همه زخم هاست ...جاش هم که بمونه قشنگتره !...
اینو تجربه میکنی...بهت قول میدم:
یه روزی مییاد که با تبسم تو دلت میگی:آخی ! منم یه روزی عاشق بودم...! چه قشنگ !

یه سوال هم ازت دارم:
با چه تضمین و گارانتی ای فکر میکنی که اگه بهش میرسیدی حتما خوشبخت میشدی ؟؟؟...حتی خوشبخت تر از الانت؟؟

تو دیگه باید دختر بزرگی بشی !
میدونی که چی میگم.
شاد باشی.
دعات کردم.....
(نتونستم برات تو وبلاگت کامنت بدم ..اینجا نوشتم)

مریم یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ب.ظ http://meslemaryam.blogfa.com

ما را بردید به خیالاتمان آقا...! به دوران دست نیافتنی کودکیمان.
این خیلی محشره: تو اشکای دروغکی م راسراسکی دق می کنم :)

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

من این یکی رو ترجیح می دم: الاکلنگ و سرسره... باختی بهت بر نخوره...
این یکی هم : الک دولک چرخ و فلک زندگی بی دوز و کلک
...
علاج این فاصله یه جایی پشت کوهها خوابیده... می دونم... ولی فقط از سر لجبازی، چشمم رو به روی حس عمیق این ترانه می بندم...
فقط از روی لجبازی...

غزل چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ب.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

خیلی وقته دلم یاد گرفته دیگه چیزی نخواد...باری به هر جهت شده عمر دو روزه ی ما..انگار یه منطق زیادی به من می گه اون چیزی رو فقط داری که تو مشتته...همونم اگه بریزی دیگه نداریش...حق نداری بیشتر بخوای...همینه که هست.اگه بیشتر بخوای مث الیور توییست تنبیه میشی.
اما خدایی این یکی رو دیگه از ته دلم می خوام فقط و فقط به حال خودم...(((((((یه دل سیر گریه ی هق هق)))))))) که بعدش آروم آرومم کنه.
بگذریم....
از ترانه ات بگم که مثل همیشه خواستنی بود استاد.
الاکلنگ و سرسره باختی بهت بر نخوره
قایم باشک آتیش بازی آخر به عمرت می بازی
اتل متل یه قل دو قل اون همه حرف اون همه قول
الک دولک چرخ و فلک زندگی بی دوز و کلک

محمد جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:13 ب.ظ http://baran-e-bahary.blogsky.com/

salam
hamishe khastanha mikhahand bozorgo bozorg tar shavand
entehaye khastan ra divari nist

che sakht ast gerye baraye khastanha va residan be nakhastanha
ziba bod

نرگس یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ق.ظ

کجایی؟؟ نمیخوای آپ کنی ؟؟؟

همین دور و ورا ...جای بدی نیستم .
چشم ....همین الان
خودمو نشون میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد