زندونی . .


                                    زندونی...

هر یه سلول تنت    اگه زندونم بشه
غیر عشق کی میتونه   سر زده مهمونم بشه ؟؟
اگه زندون بونمو    دل سنگت میکنی
نذار غیر عشق کسی   رفیق زندونم بشه .....

یه پرنده است دل من   دل تو قد قفس
دونّه عشق تو و   قد یه جرعه نفس
اگه پیش روم باشه    دیگه هیچی نمیخوام
از همه دنیا برام     تو و زندون تو بس !

پشت میله های عشق      من اسیر خواهشم
زیر شلاق چشات     تشنه نوازشم
می خوام از سقف دلت     خودمو دار بزنم
به تو زنجیر بشم و     از خودم رها بشم

اگه خواستی که منو      از خودت برنجونی
منو از دلت برون      تو با نامهربونی
حکم آزادی من      حکم اعدام منه
از فرار گریزونم     تا بمیرم زندونی.........

هر یه سلول تنت    اگه زندونم بشه
غیر عشقت نمیخوام     هیچ کسی مهمونم بشه
وقتی محکوم توام      بنویس حبس ابد
بذا تا آخر عمر    عاشقی قانونم بشه...........


.این ترانه رو ۵ سال پیش گفتم و قرار بود(هست)که همین روزا در آلبومی به نام :زشت !! به بازار بیاد.... وقتی شنیدمش از اینکه حیف نشده خیلی خوشحال شدم !...یه جورایی زندونی و  با تشکر از شما رو بیشتر از بقیه کارام دوست دارم.

                              با تشکر از شما