مامان من زشتم؟!


یک نکته و چند سوال :

...من بلد نیستم لینک بدم (کنم ؟..لینکتون کنم ؟..نمیدونم درستش چیه..)و به همین دلیل پیش روی دوستایی که بهم محبت داشتند و نامی از من و این وبلاگ در وب نوشت هاشون بردن ...شرمنده ام.
البته میتونم یاد بگیرم ..اما یه دلیل دیگه هم داره که این کار و تا حالا نکردم و به همین زودی ها میگم .
اما در حال عجالتا باید یه خورده از شرمندگی این دوستان در می اومدم:
www.sarah.blogsky.com(سارا)
www.azrooyesadegi.blogsky.com (نرگس)
غزل : www.ghazalnaame.persianblog.com
مریم :www.meslemaryam.blogfa.com
شیدا :www.javabet.persianblog.com


یک سوال:..امروز خونه یکی از دوستان شاهد یه ماجرایی بودم:
یه پسر بچه ۶ ساله روبروی اینه ایستاده و به خودش نگاه میکنه و بعد به مامانش میگه :مامان من زشتم !
مامان :نه پسرم ..کی گفته تو زشتی؟
پسرک :..اینا ..آینه گفته !!!

خوب شما چه جوابی داشتید به این کوچولو بدید؟.......اول جوابتونو بدید تا من بعد بقیه اشو براتون تعریف کنم.......

سوال دوم :
به نظر شما کدوم جمله عاشقانه تره ؟

۱ :موندم تا بگم دوست دارم..
۲ :رفتم تا بگم دوست دارم....

..خواهش میکنم احساس شخصی تون رو بگید....و از این نکته که بسته به شرایط ..هردو میتونند یک معنا داشته باشند ...صرف نظر کنید.

و اما باقی اون ماجرا :
مامانه مونده بود به پسره چی بگه ...که بابای بچه وارد عمل شد :

ببینم پسرم مگه تو شکل من  نیستی؟
پسرک :آره
بابا  : مگه من خوش تیپ نیستم؟
پسرک :(از سر اجبار و تعجب و درموندگی):خوب آره..
بابا :خوب پس عزیزم تو هم مثل بابای خوش تیپت قشنگ ...خوشگل و خوشتیپی دیگه..!!!

............من وقتی میبینم بعضی پدر مادرا اینقدر قشنگ میتونند به سوالای سخت این جقله ها جواب بدند خیلی کیف میکنم.........باور کنید خیلی هنر میخواد..... 

                                                                با تشکر از شما
 
نظرات 12 + ارسال نظر
غزل سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ق.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

اول

غزل سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

جواب سوال اولت:اگه اون بچه بچه من بود.۲۰ تا ماچش می کردم و بهش می گفتم شاید تو واسه آینه زشت باشی ولی واسه من و باباتD:از همه ی بچه های دیگه خوشگلتری(البته بچه من و باباش مث مامان وباباش که هنوز به دنیا نیومده ...الهه اعتماد به نفسه و از این حرفا نمی زنه!)
و جواب سوال دوم:راستش موندن یا رفتن مهم نیست...مهم دوست داشتنه...

سارا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ

اگر بخوام صد امتیاز رو تقسیم کنم بین اون دو تا جمله عاشقانه، همه اش رو می دادم به اولی... البته این اصلا دلیل نمی شه که هر کی موند یعنی...‌! ولی نمی تونم بفهمم چطور آدم می تونه عاشقانه بذاره و بره !!! خنده داره !! (یا شایدم گریه دار...) چه جوری می شه که آدم نمونه...
کلا نوع بشر استعداد غریبی داره در فلسفه بافی... در توجیح و دلیل تراشی... این جمله: رفتم تا بگم دوستت دارم هم به نظرم یه خورده...
شاید منظور گوینده این باشه که: رفتم تا بفهمی که دوستم داری...
...
راستی مرسی بابت لینک... خجالت دادی... :)

مریم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ http://meslemaryam.blogfa.com

آخ آخ این کارا چیه؟ به قول سارا خجالت دادین حسابییییی....!
من اگه بودم به بچه کوچولوی خوشگلم می گفتم عزیزم آخه مگه آینه هم زبون داره! تو خیلی هم خوشگلی! خیلی هم ماهی. از همه بهتری! ایناها این صورت معصوم تو رو هیچ کس نداره.... کاش منم مثل تو بودم. معصوم و خوشگل...

به نظر من جمله ی دوم! چون شاید ما عادت کردیم که همیشه عشقای موندگار تلخ باشن و همراه با غم و غصه... تنها دلیلم اینه.......

گلک چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.golgasht.blogfa.com

سلام اشکان
خوبی؟
جدی جدی بلد نیستی لینک بدی؟؟!!! یا ما رو گذاشتی سر کار؟؟ هان؟؟ D:
خوب بگذریم .. نیدونی مامانش چر جواب نداده ؟؟‌
چونکه شوهرش کنارش بوده ( چشمک )

غزل چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ق.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

راستی اشکان جون.مرسی از لینکی که به من ندادی ...

..حق با توست.
ازت معذرت میخوام.
میخواستم ازت بپرسم اون یکی آدرست رو بنویسم یا این رو یا هردو رو...که متاسفانه وقت نشد.
باز هم عرض معذرت.
شاد باشی

باران جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ب.ظ http://shamlo.blogsky.com

چوب کاری فرمودید !
من لینک دادن بلدم ولی این بلاگ اسکای برای من بازی در آورده نمی تونم وارد سایت بشم که کدش رو بهت بدم ، این حضراتی که شما ازشون اسم بردید اگر یه لطفی به شما بکنند یه کدی داره لینک دادن ، اون کد رو بهتون بدن مشکل شما حل میشه .
اگر این لطف رو نکردند و حل نشد به من بگید من برم کافی نت براتون بفرستم اون کد رو .

درباره ی اون بچه : عیبی نداره که از بچگی بهشون یاد بدیم :
آینه گر نقش تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست

اینا رو بهشون یاد نمیدیم ، بعد میشه یه جوون ۱۶ ساله ای که حرف هیچ کسی رو قبول نمی کنه ! نمونه اش اون ۵ نفر بالا همه قربون صدقه اش رفتند .

درباره ی سوال دوم : چه چیر بهترین است ؟ همان را برای تو آرزو می کنم !

به وبلاگ شهر خوش اومدی ، دنیای عجیبیه !

محمد شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ق.ظ

می دونی.. اگه دوست داشته باشی کسیو.. مطمئن باشه غیر قابل تحمل ترین کاری که می کنی جمله دومه.. شاید سخت ترین کار.. من خودم به شخصه اولش فکر نمی کردم بتونم انجامش بدم بدون اینکه بتونم خود قضیه دوست داشتن رو زیر سوال ببرم.. هنوز هم نمی دونم .. می دونی..بدی حمله دوم اینه که نمی تونی بگی رفقتم تا بگم دوستت دارم.. وقتی رفتی دیگه هیچی نمی تونی بگی.. تو فقط رفتی چون دوسش داشتی.. می دونی .. من با یکی از نظرات قبلی مخالفم.. دوست داشتن می تونه دو طرفه نباشه.. اون وقته که آدم اگه دوست داره مجبوره بره.. جمله درست شاید این باشه.. رفتم چون دوست داشتم.. اما دوستم نداشتی..

ساحل یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://cobra3.blogsky.com

من سوال اول رو جوابی ندارم براش ولی برای سوال دوم می موندم تا بگم چقدر دوست دارم...ممنون که به وب من سر زدید.

ساحل یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://cobra3.blogsky.com

من سوال اول رو جوابی ندارم براش ولی برای سوال دوم می موندم تا بگم چقدر دوست دارم...ممنون که به وب من سر زدید.

sara چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

sara چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

migoftam khodavand har kas ro ye jor afaride va ma bayad shokr gozar bashim va to baraye man zibatarini

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد