اهالی موزیک نخوانند  ؟؟!!

...خیلی دلم می خواست میتونستم مثل یه نقاش ماهر و چیره دست ماهیت واقعی و چهره زشت و حقیقی اهالی موسیقی (خواه این ور آب  . . خواه اون ور)رو به تصویر بکشمتا این مردم بخت برگشته بدونن به چه امام زاده هایی دخیل بستن و دل خوش کردن.

شاید بگی  .. من به شخصیت و ماهیت فلان خواننده و اهنگساز یا فلان نوازنده و ترانه سرا چیکار دارم....!
اما یادت نره که  : از کوزه همان برون تراود که در اوست. . . .پس ما چه بخواییم و چه نخواییم و چه دوست داشته باشیم یا نه . . .با شخصیت واحوالات درونی این به اصطلاح هنرمندها در ارتباطیم و صد  البته تاثیر پذیر.

من یکی که برام خیلی مهمه که ببینم ایا مثلا فلان خواننده وقتی داره یه چیزی میخونه  . .. ایا واقعا خودش به اونچه میخونه باور داره یا نه؟ 
اصلا شکل این حرفها هست یا نه؟
....آخه یه خواننده  چطور میتونه با خوندن چیزی که خودش بهش اعتقاد نداره روی من شنونده تاثیر بذاره؟.....یا بهتر بگم .....من چطور میتونم حرفش رو و خودش رو باور کنم و اون ترانه به دلم بشینه؟....در جای که از دل بر نیومده.

البته رفقا نترسید..! نه که فکر کنید من میخوام نقش یه ستون پنجم ...یه نفوذی ...رو بازی کنم...  یا بخوام بر له یا علیه کسی  حرفی بزنم که بکوبمش یا به عرش برسونمش(حالا اصلا بگو کی این ها رو میخونه؟). ..  نه!

اما بی هیچ تعارف یا مصلحت اندیشی .. ..   ..  گه گاه دست رو جاهایی میذارم که شنیدن و دونستنش خالی از لطف نباشه.

 .. . اینقدر شعور این ادم ها رو دست کم نگیرید . . . .دستتون رو میشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ق.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

قبول دارم....من خودم همیشه به این قضیه فکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد