با یاد  تو:
...بالاخره با گذشت ۲سال تسلیم  شدم. . . . .تصمیم گرفتم بنویسم.!
و حالا رو به صفحه سپید مانیتور . .اینجا هستم. و وسوسه بالا آوردن عقده های یه عمر سی ساله ..داره حالم رو بد می کنه ...

         لطفا یه کم عقب تر بشینید ...تا عقده ای نشید.

                            اق

                                                   با تشکر از شما

   با تشکر از شما میخوام بگم       محض این دلی که دربه در شده 
      ما رو از یاد ببرید که واسه ما     عشقتون مایه دردسر شده
   با تشکر از شما می خوام بگم      سایه تون زیاد شده از سر  ما
    که دیگه بیشتر از این جا نداره     واسه این شراب غم ساغر  ما

       با شما آینه پر از ترانه نیست      با شما ترانه عاشقانه نیست
       حالا خواستن شما برای ما     دیگه خوندنی ترین بهانه نیست

      اگه میشه ما رو تنها بذارید      توی حال خودمون جا بذارید
      بی خیال ما یه بارم که شده       محض ما رو دلتون پا بذارید
      حال ما از این که بدتر نمیشه   چشم ما بیشتر از این تر نمیشه
      دل آزرده مــا بــعد شــما       دیگه هیچ عشقی رو از بر نمیشه

      با تشکر از شما می خوام بگم     دیگه دل به عشقتون را نمی ده
      از شما درسی گرفتیم که دیگه    عاشقی به عمر ما پا نمی ده
                                          عشق به جز دشمنی معنی نمی ده

  
      با شما آینه پر از ترانه نیست      با شما ترانه عاشفانه نیست
     حالا خواستن شما برای ما         دیگه خوندنی ترین بهانه نیست.


                                                         ۲۹ اردیبهشت ۸۴  
                                                          با تشکر از شما
(همونطور که حتما خودتون هم متوجه شدید و از نام وبلاگ و شعری که ملاحظه فرمودید بر می یاد:این وبلاگ مثل همین شعر...کاری به کار سیاست نداره و نمیخواد هم که  داشته باشه....پس لطفا برای درج نظرات سیاسی اتون جای مناسب تری رو انتخاب بفرمایید.        با تشکر از شما  )

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ق.ظ http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---امیدوارم یه سری هم به ما بزنین....مطالب جالب و جدیدی رو در مورد کسب درامدتوسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی با نظارت بانک مرکزی ایران و سیستم طرح شتاب(کلیه بانکها) که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....با بهترین آرزوها...

غزل دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

فوق العاده بود...اصلا عقده ای نشدم..

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد